28.10.2015

RISTI SEINÄÄN! EIKU PÖKSYIHIN

Juhuu! Ystäväni juuri eilen tokaisi mulle että aina kun näkee multa tulleen uusia snäppejä niin hän melko varmasti tietää videoideni alkavan kyseisellä huudahduksella. :D Mitä sitä kieltämään, meikäläisen tavaramerkki. Hei, kannattaa muuten seurailla meitsiä snäpissä sillä olen nyt innostunut sinne kuvailemaan videoitakin. Niitä kun usein toivotaan mutta olen hieman tumpelo noiden youtube-videoiden kanssa. Sopii siis tällaiselle poropeukalolle tällaiset kännykän yhtä nappia painamalla kuvattavat lyhyet videot, haha. Sekä Instagramista että Snapchatista mut löytää samalla nimimerkillä mikä on tietenkin sopojoni :)

Lauantaina juhlitaan Halloweenia ja tiedossa on yhdet blogibileet mihin olen alkuillasta suuntaamassa. Testailin eilen yhtä mahdollista naamiaisasua ja oon niin innoissani siitä miten hyvin se onnistui. En tosin usko että on kovin turvallista jos lähden kaupungille heilumaan lihanleikkuuveitsi kädessä joten suosiolla jätän sen kotiin. :D Jysäytän kuvat ilmoille lauantaina vaikka mun tekis mieli tykittää niitä joka paikkaan jo nyt. Tosin yhdeltä sivustolta pari kuvaa voi jo bongata, ei kun salapoliisikykyjä käyttämään niin saatatte saada ensimakua näistä kuvasista. ;)

Muokkaillessani kuvia naamiaisasustani bongasin koneeltani julkaisemattomia asukuvia. Jep jep. Voisin vaikka lyödä vetoa että näiden useiden blogivuosieni ajalta yksi yleisemmistä lauseistani on ollut "hups, unohdin näiden kuvien olemassaolon". Olen kyllä niin tumpelo. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sekin taitaa olla yksi tunnuslauseistani. Heitetäänkin tähän tällaiset #throwbackwednesdayt erään kivan syysasun pariin. Silloin tarkeni vielä t-paidalla ja semipaksulla talvitakilla ilman kaulahuivia mutta toisin on nyt. On se kyllä niin että ennen oli kaikki paremmin.

kengät, housut, t-paita ja takki H&M / laukku Gina Tricot / aurinkolasit Weekday
 
En millään malttaisi odottaa viikonloppua! Perjantaina bailaan erinomaisessa seurassa Robinin tahdissa ja lauantaina suuntaan jo edelläkin mainittuihin blogipippaloihin, käsivarressani silloinkin erinomainen seuralainen. Mutta tämän illan odotetuin seuralaiseni on kukas muukaan kuin Ismo Laitela. Joten palaillaan asiaan pian. Jos et vielä ole asua Halloweeniksi kyhännyt niin hop hop, vielä ehtii. ;)
 
 

4 kommenttia:

  1. mä niin pidän sun kirjoitustyylistä :) voisitko tehä mielipidepostauksen helsingin baareista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Tällainen palaute on aina mukavaa! Pistetään korvan taa. ;)

      Poista
  2. kivoi kuvii ja tosi siisti asu :)<3

    VastaaPoista