19.3.2015

KATY PERRY @HELSINKI

Huhhuh! Eilinen Katy Perryn keikka oli ehdottomasti yksi parhaista millä olen ikinä ollut. Oon vieläkin ihan fiiliksissä! Olin keikalla ystäväni Ninan kanssa ja ostettiin liput heti kun ne tulivat myyntiin joten oltiin jo pienoinen tovi odoteltu malttamattomina. Olin vahingossa ostanut meille normaalien Reflection section-lippujen sijasta early enter-liput millä päästiin sisälle ennen kuin portit normaalisti aukesivat. Kerrankin virhe mikä ei todellakaan harmittanut. :D Rynnättiin Hartwall Areenalle siinä viiden jälkeen ja pienen odottelun jälkeen meidät ohjattiin lavan edessä sijaitsevalle alueelle minne lippumme pääsyn oikeuttivat. Otettiin siinä muutamat selfiet ja pohdiskeltiin kohtaa mihin halusimme asettua. Eturivissähän sitä sitten oltiin.

Charli XCX lämppäsi ja kun Katy vihdoin aloitti, olin taivaassa. Yhdestä välispiikistä tajusin itsekin jälleen kerran sen että olen jo seitsemän (7!) vuotta fanittanut tätä mahtavaa neitokaista ja oli unelma nähdä keikka niin läheltä. Se on jotenkin ihan uskomaton tunne kun maailmanluokan artisti jota oikeasti fanitat seisookin yhtäkkiä metrin päässä sinusta.. Keikan alussa Nina taisi minulle tokaista että "Joni hengitä!" kun suustani kuului bailaamisen ja laulamisen välillä "OMG OMG OMG MÄ KUOLEN NIIN IHANAAAAA!". Lavashow oli mieletön ja tunnelma katossa koko ajan. AH. ♥

"You make me feel like I'm living a teenage dream"
 
Jatkan nyt pinkeissä pilvilinnoissa chillailua. I WILL LOVE YOUUU UNCONDITIONALLYYYY!

8 kommenttia:

  1. herranen aika miten hyviä kuvia!!!!! <3<3<3

    VastaaPoista
  2. Katyn vaatteet on niin ihanan värikkäitä :D <3 Upeita kuvia!

    VastaaPoista
  3. Todella upeita kuvia! Mun blogissa on kans muutamia ;) http://forgetalltereasonsandlivenow.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) Kävin tsekkaamassa, hyvältä näytti sielläkin!

      Poista
  4. Upeita kuvia! Tykkään kans Katy Perrystä ja hänen musiikisaan. :-)

    VastaaPoista